Mały na zewnątrz, wielki wewnątrz. Tak w skrócie można opisać najnowszego, miejskiego Volkswagena. up! to propozycja dla tych, dla których Smart jest za mały, a typowe auto klasy A za duże, bądź niezbyt funkcjonalne. Czyżby kolejny hit niemieckiego producenta?
Wreszcie
jest. Po kilku latach prezentacji różnego rodzaju prototypów Volkswagen
zdecydował się na prezentację seryjnej odmiany up!-a. Miejski model,
który ma łączyć ogień z wodą. Dzięki kompaktowym wymiarom bez problemu
zmieści się w każdą lukę, a sensownie rozplanowane wnętrze pozwoli na
przewiezienie czterech osób i dosyć pokaźnego bagażu.
W dzisiejszych czasach, nawet mały, miejski pojazd musi wyglądać atrakcyjnie. Czy taki jest up! musicie ocenić sami. W każdym razie na pewno nie pomylimy tego modelu z innym autem. A to wszystko dzięki nowemu przodowi, z specjalnie ukształtowanym zderzakiem, a także tyłowi, który może pochwalić się szklaną klapą bagażnika oraz indywidualnym designem świateł.
W dzisiejszych czasach, nawet mały, miejski pojazd musi wyglądać atrakcyjnie. Czy taki jest up! musicie ocenić sami. W każdym razie na pewno nie pomylimy tego modelu z innym autem. A to wszystko dzięki nowemu przodowi, z specjalnie ukształtowanym zderzakiem, a także tyłowi, który może pochwalić się szklaną klapą bagażnika oraz indywidualnym designem świateł.
Najbardziej pospolicie auto wygląda z profilu, choć i tutaj starano się
nadać mu indywidualnego charakteru, dzięki ostremu zakończeniu tylnej
szyby. Kompaktowe wymiary: 3,54 x 1,64 x 1,48 m (dł. x szer. x wys.)
połączone z umieszczonymi w samym rogu kołami i pudełkowatym kształtem
pozwoliły na wygospodarowanie obszernego wnętrza. Duży jest także
rozstaw osi, który wynosi 2,42 m.
We wnętrzu przygotowano miejsce dla czterech osób, a dostajemy się do niego poprzez duże drzwi. Deska rozdzielcza prezentuje prosty, funkcjonalny styl. W bogatszych wersjach może być pokryta lakierem. Bagażnik może się pochwalić standardową pojemnością 251 l, a po rozłożeniu siedzeń wartość ta rośnie do 951 l.
We wnętrzu przygotowano miejsce dla czterech osób, a dostajemy się do niego poprzez duże drzwi. Deska rozdzielcza prezentuje prosty, funkcjonalny styl. W bogatszych wersjach może być pokryta lakierem. Bagażnik może się pochwalić standardową pojemnością 251 l, a po rozłożeniu siedzeń wartość ta rośnie do 951 l.
up! oferowany będzie w trzech wersjach wyposażeniowych. Podstawowa to take up!, druga wersja, komfortowa to move up! i najwyższa: high up! Dodatkowo na początku produkcji w ofercie odnajdziemy dwie specjalne odmiany bazujące na wersji high up!: up! black i up! white.
Po raz pierwszy w tym segmencie będzie można jako opcję zamówić system awaryjnego hamowania w ruchu miejskim. Aktywuje się ona automatycznie przy prędkości poniżej 30 km/h i za pomocą czujnika laserowego rozpoznaje niebezpieczeństwo kolizji. Pierwszy raz w VW pojawia się system maps + more - Personal Infotainment Device. Wspólnie z firmą Navigon opracowano specjalny system multimedialny połączony z nawigacją. Wszelkie informacje wyświetlane są przy użyciu ekranu dotykowego PID, mocowanego nad konsolą środkową.
Po raz pierwszy w tym segmencie będzie można jako opcję zamówić system awaryjnego hamowania w ruchu miejskim. Aktywuje się ona automatycznie przy prędkości poniżej 30 km/h i za pomocą czujnika laserowego rozpoznaje niebezpieczeństwo kolizji. Pierwszy raz w VW pojawia się system maps + more - Personal Infotainment Device. Wspólnie z firmą Navigon opracowano specjalny system multimedialny połączony z nawigacją. Wszelkie informacje wyświetlane są przy użyciu ekranu dotykowego PID, mocowanego nad konsolą środkową.
Kolejna nowość debiutująca w up!-ie to rodzina 1-litrowych,
3-cylindrowych jednostek napędowych. Dysponują one mocą 60 KM lub 75 KM.
W wersji z technologią BlueMotion (m.in. system Start-Stop)
spalanie wynosi 4,2 l/100 km (60 KM) i 4,3 l/100 km (75 KM), a emisja
CO2 100 g/km. W późniejszym terminie ofertę wzbogaci silnik zasilany
gazem o mocy 68 KM, a w 2013 r. up! z napędem elektrycznym.
VW up! oficjalnie zostanie zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. W pierwszej kolejności pojawi się w Europie, a potem sukcesywnie w innych krajach na kolejnych kontynentach. Sprzedaż pojazdu rozpocznie się w grudniu. Na razie nie są znane ceny opisywanego modelu.
VW up! oficjalnie zostanie zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. W pierwszej kolejności pojawi się w Europie, a potem sukcesywnie w innych krajach na kolejnych kontynentach. Sprzedaż pojazdu rozpocznie się w grudniu. Na razie nie są znane ceny opisywanego modelu.
Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńRewelacyjny jest ten wpis
OdpowiedzUsuń