czwartek, 5 maja 2011

Jeep Wrangler Mojave - Pustynna odmiana

Jeep oprócz najmocniejszego Grand Cherokee przygotował dla swoich fanów jeszcze jedną niespodziankę. To limitowana edycja Wranglera nazwana Mojave. Auto w sam raz dla tych, którzy uwielbiają pustynne wyprawy i pragną odpowiedniego do tego celu pojazdu.

Jeep modelem Wrangler Mojave nawiązuje i niejako oddaje hołd zachodniej części pustyni Mojave. Jej krajobraz tworzą liczne wzgórza, wąwozy, rzeki i oczywiście piasek. Jak twierdzą Amerykanie to wymarzony krajobraz dla aut marki Jeep. Dlatego też zdecydowano się na stworzenie tej pustynnej edycji.

Z zewnątrz pojazd poznamy po nadwoziu lakierowanym w trzech barwach (Sahara Tan, biały lub czarny), a także sztywnych dachu w kolorze nadwozia, specjalnej kalkomanii oraz po czarnych osłonach lamp tylnych i tego samego koloru klapce wlewu paliwa. Do tego dochodzą, przejęte z wersji Rubicon, 17-calowe alufelgi obute w terenowe opony.

W środku pojazdu odnajdziemy specjalną, skórzaną tapicerkę, nowe wykończenia m.in. uchwytów drzwi, kratek powietrza, kierownicy, a także nowe dywaniki. Auto oferowane będzie zarówno w krótkiej, jak i dłuższej odmianie, z wszystkimi jednostkami napędowymi.

Jeep Wrangler Mojave został zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku (22.04-1.05). Samochód ma się pojawić w salonach sprzedaży w czerwcu tego roku. Jego cena to minimum 29 195 dolarów.

1 komentarz:

  1. Niedawno wymieniałem oświetlenie w swoim Wranglerze. Zdecydowałem się na reflektor led jeep wrangler ma dosyć słabe fabryczne oświetlenie w starszych modelach

    OdpowiedzUsuń