poniedziałek, 9 maja 2011

Nowy silnik w BMW Z4

BMW ogłosiło, że wraz z końcem roku w ofercie znajdzie się model Z4 wyposażony w dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 240 KM.

Fot. BMW Bawarski producent zapewnia, że ta nowa, czterocylindrowa jednostka będzie posiadała większy moment obrotowy oraz lepsze osiągi połączone ze zmniejszonym zapotrzebowaniem na paliwo, w porównaniu z 3 litrowym motorem montowanym w modelu Z4.

Nowy silnik BMW wyposażono w podwójny system VANOS (regulacja faz rozrządu) oraz zmodyfikowane wtryskiwacze paliwa odznaczające się wyższą precyzją wtrysku benzyny.

BMW nie podało jeszcze cen Z4 z nową jednostką napędową.

2 komentarze:

  1. Ja się na samej mechanice nie znam i dla mnie zdecydowanie najważniejsze jest to, aby moje auto było po prostu sprawne. Jak jakiś czas temu mi się ono zepsuło na drodze to wtedy pomoc drogowa http://pomoc-drogowa.katowice.pl/ bez problemu mnie zholowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku awarii samochodu na drodze, niezbędne jest skorzystanie z profesjonalnej usługi pomocy drogowej. https://pomocdrogowagdynia.pl/ to strona, na której znajdziesz informacje o firmie świadczącej tego typu usługi w Gdyni i okolicach. Firma ta oferuje holowanie, naprawy na miejscu, a także pomoc w przypadku awarii akumulatora czy opony. Bez względu na to, czy jesteś na autostradzie, czy na lokalnej drodze, możesz na nich polegać.

    OdpowiedzUsuń