Z informacji, które pojawiły się ostatnio w internecie wynika, że Golf GTI siódmej generacji będzie napędzany silnikiem 2.0 TSI o mocy podniesionej do 220 KM. Ale to nie jedyne zmiany, jakie producent z Wolfsburga zamierza wprowadzić do oferty swojego kompaktu.
W przypadku nowej generacji Golfa GTI, przyrost mocy w silniku EA888 był możliwy dzięki inżynierom z Audi, którzy opracowali nowy system zmiennej długości zaworów wydechowych. Aby zwiększona moc mogła być efektywnie wykorzystana, Golf VII ma być wyposażony także w blokadę dyferencjału sterowaną elektronicznie. Ma to być szczególnie użyteczne podczas przyspieszania.
Zmiany dotkną także jednostkę 1.4 z podwójnym doładowaniem. Jak informuje serwis autocar.com, Volkswagen zdecyduje się na system pojedynczego turbodoładowania, rezygnując ze stosowanego dotychczas połączenia kompresora i turbosprężarki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz