Toyota prezentuje właśnie siódmą generację modelu Camry. Auto jest najlepiej sprzedającym się pojazdem w USA niezmiennie od 9 lat. Nowy model zamierza podtrzymać tę tendencję, a nawet ją wzmocnić. Czy się uda?
Camry
to największy przebój Toyoty w USA. Od premiery w 1983 r. koncern na
całym świecie sprzedał ponad 15 milionów sztuk tego modelu. Teraz
przyszedł czas na premierę siódmej generacji, która ma za zadanie
utrzymać dominację koncernu w USA, przy jednoczesnym zwiększeniu
sprzedaży auta.
Jeśli chodzi o design, to Toyota zawsze unikała szaleństw. Nie inaczej jest tym razem. Spokojna, poprawna aż do bólu sylwetka nie wygra żadnego konkursu piękności, ale też nie o to chodzi. Auto prezentuje funkcjonalny, dopracowany styl, który dzięki swej uniwersalności może przemówić do każdego.
Jeśli chodzi o design, to Toyota zawsze unikała szaleństw. Nie inaczej jest tym razem. Spokojna, poprawna aż do bólu sylwetka nie wygra żadnego konkursu piękności, ale też nie o to chodzi. Auto prezentuje funkcjonalny, dopracowany styl, który dzięki swej uniwersalności może przemówić do każdego.
Oczekujący bardziej agresywnego i dynamicznego designu mogą się
zdecydować na sportowe odmiany, które charakteryzują się pakietem
ospojlerowania nadającym autu więcej wyrazistości. Producent podaje, że
wraz ze zmianą nadwozia powiększyła się także paleta kolorów pojazdu o
cztery nowe barwy.
Wnętrze, tak samo jak nadwozie, stawia na prostotę, elegancję i funkcjonalność. Deska rozdzielcza ponad styl stawia dopracowanie, dzięki czemu wszystko, czego potrzebuje kierowca, znajduje się pod ręką. Auto oferowane będzie w czterech opcjach wyposażenia: L, LE, XLE i SE.
Wnętrze, tak samo jak nadwozie, stawia na prostotę, elegancję i funkcjonalność. Deska rozdzielcza ponad styl stawia dopracowanie, dzięki czemu wszystko, czego potrzebuje kierowca, znajduje się pod ręką. Auto oferowane będzie w czterech opcjach wyposażenia: L, LE, XLE i SE.
Wnętrze pod względem wymiarów pozostaje nie zmienione. Toyota obiecuje
jeszcze lepsze materiały wykończeniowe, wśród których znajdziemy m.in.:
aluminium, skórę, czy też drewno. Seryjnie pojazd wyposażony będzie
m.in. w tylne poduszki powietrzne, system Bluetooth, a także zestaw
multimedialny z 6,1-calowym, kolorowym wyświetlaczem. W opcji można
sobie zamówić kamerę cofania, nawigację, czy też system audio JBL.
Na początek nowa Camry oferowana będzie z trzema jednostkami napędowymi. Podstawowa to 2,5-litrowy, 4-cylindrowy motor benzynowy o mocy 180 KM i 230 Nm momentu obrotowego. Kto chce zaznać więcej wrażeń za kierownicą, może wybrać silnik 3.5 V6 o mocy 272 KM i 336 Nm.
Na początek nowa Camry oferowana będzie z trzema jednostkami napędowymi. Podstawowa to 2,5-litrowy, 4-cylindrowy motor benzynowy o mocy 180 KM i 230 Nm momentu obrotowego. Kto chce zaznać więcej wrażeń za kierownicą, może wybrać silnik 3.5 V6 o mocy 272 KM i 336 Nm.
Napęd na przednie koła przekazywany jest poprzez 6-stopniową skrzynię
automatyczną. W ofercie znajduje się także model hybrydowy. W tym
wypadku współpracują ze sobą 2,5-litrowa jednostka benzynowa (158 KM) i
motor elektryczny (143 KM). Sumaryczna moc, dostępna dla kierowcy wynosi
200 KM.
Toyota ujawniła także, że najnowsze wcielenie Camry będzie pełnić rolę samochodu bezpieczeństwa podczas przyszłorocznego wyścigu DAYTONA 500. Siódma generacja opisywanego modelu zadebiutuje w amerykańskich salonach sprzedaży w październiku. Ceny auta startują z poziomu 21 955 dolarów, a hybrydy od 27 050 dolarów.
Toyota ujawniła także, że najnowsze wcielenie Camry będzie pełnić rolę samochodu bezpieczeństwa podczas przyszłorocznego wyścigu DAYTONA 500. Siódma generacja opisywanego modelu zadebiutuje w amerykańskich salonach sprzedaży w październiku. Ceny auta startują z poziomu 21 955 dolarów, a hybrydy od 27 050 dolarów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz