Zacznijmy od wyglądu zewnętrznego. Specjaliści z firmy AC Schnitzer zdecydowali się na dokładkę zderzaka przedniego, lekko przestylizowany zderzak tylny oraz nowy układ wydechowy z dwiema pokaźnymi końcówkami. Klienci, którzy zawitają do oddziałów tunera, będą mogli także wybrać odpowiedni dla siebie wzór felg aluminiowych w rozmiarze od 19 do 21 cali.
Inżynierowie AC Schnitzer postawili także na drobne modyfikacje elektroniki silnika, dzięki czemu kierowca ma do dyspozycji nieco większe niż w standardzie stado koni mechanicznych. Zastrzyk mocy dotyczy modeli 640i (3,0-litrowe R6, seryjnie 320 KM) i 640d (3,0-litrowe R6, seryjnie 313 KM), które po kuracji firmy AC Schnitzer mogą pochwalić się mocą 360 KM. Pojazd został także wyposażony w wydajniejsze hamulce.
Ciekawe informacje
OdpowiedzUsuńZdjęcia fajnie dobrane
OdpowiedzUsuńFajnie został dopracowany ten model
OdpowiedzUsuńWidać tutaj dopracowanie w każdym detalu
OdpowiedzUsuńTen wpis jest bardzo ciekawy
OdpowiedzUsuńNiezwykle pouczający jest ten wpis. Bardzo mi się podoba.
OdpowiedzUsuńTego typu informacje są niezwykle potrzebne i wartościowe.
OdpowiedzUsuń