piątek, 8 czerwca 2012

Alfa Romeo Giulietta Sportiva – gdy QV to za dużo

Marka Alfa Romeo postanowiła poszerzyć swoją ofertę dla modelu Giulietta. Nowa wersja Sportiva jest pomostem pomiędzy zwykłymi odmianami tego modelu, a najmocniejszą wersją Quadrifoglio Verde.
Co ciekawe, włoski producent zdecydował się i w tej wersji zastosować logo czterolistnej koniczynki. Poza tym w wyglądzie Giulietty Spirtiva dostrzeżemy także nowe listwy progowe, 18-calowe felgi aluminiowe, czerwone zaciski hamulców marki Brembo oraz aluminiowe obudowy lusterek bocznych. Włoscy inżynierowie zdecydowali się także nieco obniżyć zawieszenie Giulietty Sportiva.
We wnętrzu Giulietty dostrzeżemy nową, skórzaną tapicerkę, aluminiowe pedały oraz unikatowe, wewnętrzne listwy progowe z czterolistną koniczyną na środku.
Wersja Sportiva będzie dostępna z jednym z trzech silników pod maską:
  • 1,4 TB o mocy 170 KM z przekładnią TCT;
  • 2,0 JTD o mocy 140 KM z przekładnią ręczną;
  • 2,0 JTD 170 KM z przekładnią TCT.
alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_1alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_2alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_3alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_4
alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_5alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_6alfa-romeo-giulietta-sportiva-unveiled_7

1 komentarz:

  1. Przyznam że bardzo zaciekawiły mnie informacje w tym wpisie.

    OdpowiedzUsuń