Pierwsze co rzuca się w oczy, gdy patrzymy na ten pojazd to jego jaskrawe, pomarańczowe ubarwienie. Kontrastują z nim wykonane z włókna węglowego elementy.
W budowie pojazdu wykorzystano bowiem ich wiele, w celu obniżenia masy
samochodu. Drzwi pojazdu także zostały odchudzone, a wszystkie szyby
wykonano z poliwęglanu.
Japońscy inżynierowie zdecydowali się także obniżyć zawieszenie samochodu oraz zainstalować wyścigowy układ wydechowy. Napęd na tylną oś przekazywany jest za pomocą 8-biegowej skrzyni automatycznej (Sport Direct Shift) z łopatkami przy kierownicy.
Pod maską zainstalowano standardowy, 5,0-litrowy motor w układzie V8, który generuje 423 KM i 503 Nm momentu obrotowego. Niestety japoński producent nie ujawnił jeszcze osiągów modelu IS F CCS-R. Przypomnijmy, że tegoroczna edycja Pikes Peak International Hill Climb odbędzie się 8 lipca.
Interesujący wpis
OdpowiedzUsuń