Teraz jednak Niemcy stwierdzili, że skoro automatyczne skrzynie są wydajniejsze, to dlaczego nie montować ich jako elementu wyposażenia standardowego. Tak jest w M5, M6 czy modelach serii X. Im większe auto, tym większe prawdopodobieństwo, że kierowca będzie musiał operować tylko dwoma pedałami.
Jak się jednak okazuje, według doniesień Car&Driver BMW zamierza wprowadzić do nowego M6 manualną skrzynię biegów. Ma być ona dostępna w 2013 lub 2014 roku, nie wiadomo jeszcze jednak, na jakim rynku.
BMW M6 napędzane jest jednostką V8 o pojemności 4,4 l wspomaganą dwiema turbosprężarkami. Dzięki mocy 560 KM oraz 680 Nm momentu obrotowego auto z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 s. Wersja z otwartym dachem potrzebuje na to tylko 4,3 s.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz