Pod maską pracuje znana m.in. z Forda S-Max turbodoładowana jednostka EcoBoost o pojemności 2 l. Generuje ona moc 250 KM, która jest przekazywana na koła za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej. Niedostępna jest niestety dwusprzęgłowa przekładnia PowerShift. Klienci decydujący się na wzmocnioną odmianę popularnego auta mogą wybrać albo 5-drzwiowego hatchbacka, albo kombi.
Drugi pakiet ST2 obejmuje dodatkowo: reflektory biksenonowe z samoczynną regulacją kąta ustawienia i z statycznym doświetlaniem zakrętów, przednie skórzane fotele elektrycznie regulowane i podgrzewane. Tak wyposażonym 5-drzwiowym Fordem Focusem ST wyjedziemy z salonu już za 124 300 zł (kombi – 128 100 zł).
Lista opcji jest dosyć długa i zawiera m.in.: system zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach (1600 zł), system BLIS – monitorowanie martwego pola (2600 zł), podgrzewana przednia szyba i spryskiwacze (800 zł), tempomat (700 zł), otwierany i uchylany elektryczny szyberdach (2900 zł), lakier metalizowany (1950 zł), nawigacja satelitarna (4150 zł). Winduje to cenę Forda Focusa ST do około 140 000 zł. Dodatkowo można się zdecydować na jeden z pięciu pakietów wyposażenia dodatkowego.
Kto chciałby pozostać indywidualistą, może za 5000 zł polakierować samochód specjalnym lakierem Electric Orange, dostępnym tylko dla modelu ST. Ford Focus ST oferowany jest z gwarancją na dwa lata bez limitu kilometrów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz