SpeedART jako pierwsza z firm zajmujących się modyfikowaniem Porsche zaprezentowała swój pomysł na modyfikacje nowej wersji małego roadstera z Zuffenhausen – Boxstera.
Nowe Porsche Boxster jest już w sprzedaży
i oferowane jest w dwóch wersjach – podstawowej i S. Słabsze auto ma
umieszczony centralnie wolnossący 2,7-litrowy silnik przeciwsobny
o sześciu cylindrach. Ma on bezpośredni wtrysk paliwa i charakteryzuje się mocą 265 KM przy 6700 obr./min
oraz maksymalnym momentem obrotowym 280 Nm przy 4500-6500 obr./min.
Z kolei mocniejszy wóz ma 3,4-litrowca, o takiej samej konstrukcji
i również bez doładowania, który legitymuje się 315 KM mocy i 360 Nm momentu obrotowego.
Specjalizująca się w tuningu Porsche firma SpeedART zaprezentowała pierwsze wizualizacje projektu, nad którym pracuje. Chodzi właśnie o model Boxster i Boxster S.
Tuner
udostępnił dwa zdjęcia z modyfikacjami wizualnymi samochodu. Z przodu
pojawi się niewielki spojler, a z boku listwy zainstalowane na progi.
Z tyłu zostanie zamontowane także niewielkie skrzydło, które będzie
przytwierdzone do fabrycznego unoszonego spojlera. Ciekawe, czy oryginalny ruchomy element zostanie zablokowany.
Dodatkowo wóz będzie miał 20- lub 21-calowe (do
wyboru) 10-ramienne felgi LSC z niskoprofilowymi oponami. W głębi
znajdzie się sportowe regulowane zawieszenie, które w opcji będzie
uzupełnione o system unoszenia przodu o kilkadziesiąt milimetrów.
Przedsiębiorstwo z Niemiec planuje również minimalnie poprawić osiągi silników. Będzie to możliwe dzięki zastosowaniu jeszcze bardziej sportowego od seryjnego układu wydechowego i nowego oprogramowania sterującego silnikiem. Modyfikacje mają dać 20-konny wzrost mocy i taki sam przyrost momentu obrotowego, jednak nie wiadomo jakie znaczenie dla osiągów samochodu będzie miała większa moc.
Więcej informacji pojawi się zapewne, gdy pierwsze z aut będzie gotowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz