Mimo że XKR-S stanowi wyczynową wersję modelu XK, nie jest to typowy, bezkompromisowy sportowiec.
Dalej można się nim wygodnie toczyć po zwykłych drogach. Dla tych,
którzy chcieliby to robić z wiatrem we włosach, Jaguar, w idealnym do
tego miejscu – Los Angeles, prezentuje odkrytą wersję.
Dodge Challenger w żółtej kurtce na targach w Los Angeles
Pozbycie się twardego dachu i zastąpienie go materiałowym jest kluczową, ale jedyną stylistyczną zmianą. Z zewnątrz i wewnątrz auto wygląda dokładnie tak samo jak wersja coupé. Ludzie z Jaguara uznali najwidoczniej, że projekt był na tyle udany, że nie trzeba nic w nim na siłę zmieniać.Pod maską auta kryje się jednostka również znana już z XKR-S Coupe. Jest to V8 o pojemności 5,0 l, które dzięki kompresorowi osiąga 550 KM i 680 Nm. Cała moc przenoszona jest na tylną oś. Auto rozpędzi się do 100 km/h w czasie 4,2-4,4 s. Jedyną zmianą mechaniczną (prócz wzmocnienia podwozia), podyktowaną utratą sztywności poprzez usunięcie dachu, jest zastosowanie twardszych sprężyn i amortyzatorów.
Najszybszy kabriolet w historii marki ma kosztować około 100 000 funtów.
Bardzo interesujący wpis
OdpowiedzUsuńTen wpis jest bardzo interesujący
OdpowiedzUsuńCiekawy wpis
OdpowiedzUsuńCiekawy wpis
OdpowiedzUsuńSuper ciekawy wpis
OdpowiedzUsuńInteresujący wpis
OdpowiedzUsuń