wtorek, 8 listopada 2011

Honda Integra na dwóch kołach

Azjatycki rynek motoryzacyjny bogaty jest we wspaniałe modele czy to samochodów czy motocykli. Takie marki jak Kawasaki, Yamaha czy Honda znane są bardzo dobrze znane na całym świecie i zyskały sobie niezliczone grono wielbicieli. Przykładem może być chociażby Honda Integra, która dziś stanowi jeden z lepszych aut w tym segmencie. Producent jednak zdecydował się odświeżyć tę nazwę i wprowadzić na rynek nowy model o tej samej nazwie jednakże na czterech, ale dwóch kołach.

Motocykl zaprezentowany przez Hondę jest to Mid Concept, który ma w sobie zawierać cechy maksi skutera, co od razu widać na pierwszy rzut oka. Jako przykład różnicy co do zwykłych skuterów można podać małe skuterowe koła, które zostały zastąpione 17-calowymi. Warto także zwrócić uwagę na środek ciężkości, który umieszczony wysoko poskutkował uzyskaniem bardzo dobrej stabilności nawet przy dużych prędkościach. Dzięki temu także skręcanie wykonuje się nadzwyczaj lekko i gładko jak to przystało na skuter.
Przejdźmy teraz do głównej zalety tego pojazdu, a więc silnika. Nowa, chłodzona cieczą konstrukcja o pojemności 700cm3 spisuje się bardzo dobrze uzyskując spalanie w granicach 3,7l/100km, tak więc motocykl jest bardzo ekonomiczny. Warto zwrócić uwagę, że jest to najlepszy wynik w tym segmencie. Honda również bardzo dobrze przyspiesza i jest niezwykle komfortowa. Dzięki dużemu szerokiemu siedzisku mogą nim wygodnie podróżować dwie osoby.
Podsumowując, trzeba zaznaczyć, że połączenie skutera ze zwykłym motocyklem wyszło Hondzie bardzo dobrze. Pomimo tego, że na rynku istnieje już podobna Yamaha T-Max, można przewidywać, że model Integra przejmie prym, przede wszystkim ze względu na swoje bardzo niskie spalanie. Wszystko jednak zależy od gustów klientów, którzy mogą z kolei wybrać bardziej odważny design Yamahy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz