Azjatycki rynek motoryzacyjny bogaty jest we wspaniałe modele czy to
samochodów czy motocykli. Takie marki jak Kawasaki, Yamaha czy Honda
znane są bardzo dobrze znane na całym świecie i zyskały sobie
niezliczone grono wielbicieli. Przykładem może być chociażby Honda Integra,
która dziś stanowi jeden z lepszych aut w tym segmencie. Producent
jednak zdecydował się odświeżyć tę nazwę i wprowadzić na rynek nowy
model o tej samej nazwie jednakże na czterech, ale dwóch kołach.
Motocykl
zaprezentowany przez Hondę jest to Mid Concept, który ma w sobie
zawierać cechy maksi skutera, co od razu widać na pierwszy rzut oka.
Jako przykład różnicy co do zwykłych skuterów można podać małe skuterowe
koła, które zostały zastąpione 17-calowymi. Warto także zwrócić uwagę
na środek ciężkości, który umieszczony wysoko poskutkował uzyskaniem
bardzo dobrej stabilności nawet przy dużych prędkościach. Dzięki temu
także skręcanie wykonuje się nadzwyczaj lekko i gładko jak to przystało
na skuter.
Przejdźmy teraz do głównej zalety tego pojazdu, a więc silnika. Nowa,
chłodzona cieczą konstrukcja o pojemności 700cm3 spisuje się bardzo
dobrze uzyskując spalanie w granicach 3,7l/100km, tak więc motocykl jest
bardzo ekonomiczny. Warto zwrócić uwagę, że jest to najlepszy wynik w
tym segmencie. Honda również bardzo dobrze przyspiesza i jest niezwykle
komfortowa. Dzięki dużemu szerokiemu siedzisku mogą nim wygodnie
podróżować dwie osoby.
Podsumowując, trzeba zaznaczyć, że połączenie skutera
ze zwykłym motocyklem wyszło Hondzie bardzo dobrze. Pomimo tego, że na
rynku istnieje już podobna Yamaha T-Max,
można przewidywać, że model Integra przejmie prym, przede wszystkim ze
względu na swoje bardzo niskie spalanie. Wszystko jednak zależy od
gustów klientów, którzy mogą z kolei wybrać bardziej odważny design
Yamahy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz