Hyundai, jak co roku, przywozi na targi SEMA 2011 silna reprezentację. W tym roku zaproszeni tunerzy skupili się na poprawkach dwóch modeli: Velostera i Coupe. Efekt ich prac może zaskakiwać, a na pewno zaciekawiać. Poznajmy więc pięć wcieleń obu aut.
Zaczynamy
od Velostera przygotowanego przez ARK Performance. Cel tego projektu
był prosty: zrobić z trzydrzwiowego coupe samochód rajdowy. Efekt prac
możecie podziwiać na zdjęciach. Zewnętrznie auto wzbogaciło się o pakiet
ospojlerowania, nowe alufelgi oraz lampy, a także szarą barwę nadwozia.
W środku pojawia się tapicerka wykonana z alcantary, kubełkowe fotele, klatka bezpieczeństwa, a ubywa tylna kanapa. Tuner nie zapomniał również o
W środku pojawia się tapicerka wykonana z alcantary, kubełkowe fotele, klatka bezpieczeństwa, a ubywa tylna kanapa. Tuner nie zapomniał również o
montażu profesjonalnego zestawu audio, co jest "obowiązkowym
wyposażeniem" wyścigowego auta. Jednostka napędowa wyposażona została
m.in. w turbosprężarkę i nowy intercooler. Całość zaowocowała wzrostem
mocy do 210 KM. Oczywiście zmieniono także układ hamulcowy, usztywniono
układ jezdny, zamontowano rozpórki z przodu i tyłu, a na koniec
dorzucono nowy układ wydechowy z dwoma końcówkami.
Drugi prezentowany przez nas Veloster jest dziełem PM Lifestyle i UTI (Universal Technical Institute). Na początek skupiono się na nadwoziu pojazdu, które zyskało pakiet ospojlerowania, lusterka z modelu Genesis, a także maskę, klapę bagażnika i tylny dyfuzor, wykonane z włókna węglowego. Nie obyło się oczywiście bez montażu nowych, 18-calowych alufelg.
Drugi prezentowany przez nas Veloster jest dziełem PM Lifestyle i UTI (Universal Technical Institute). Na początek skupiono się na nadwoziu pojazdu, które zyskało pakiet ospojlerowania, lusterka z modelu Genesis, a także maskę, klapę bagażnika i tylny dyfuzor, wykonane z włókna węglowego. Nie obyło się oczywiście bez montażu nowych, 18-calowych alufelg.
We wnętrzu spotykamy skórzaną tapicerkę koloru masła orzechowego, zestaw
audio Kicker, a także zestaw narzędzi. Auto wyposażono również w
instalację z podtlenkiem azotu, w pełni regulowane zawieszenie KW, nowy
układ wydechowy, układ hamulcowy, sprzęgło oraz regulator ciśnienia
paliwa.
Trzeci Veloster to profesjonalnie przygotowana rajdówka do ścigania się w rallycrossie. Auto, które wyszło spod ręki RMR (Rhys Millen Racing), oprócz pełnego pakietu zmian nadwoziowych i
Trzeci Veloster to profesjonalnie przygotowana rajdówka do ścigania się w rallycrossie. Auto, które wyszło spod ręki RMR (Rhys Millen Racing), oprócz pełnego pakietu zmian nadwoziowych i
wewnętrznych, może pochwalić się również 2-litrową, turbodoładowaną
jednostką o mocy 300 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Współpracuje ona z 6-stopniową skrzynią automatyczną. Zmianom poddano
także zawieszenie i układ hamulcowy, w którym odnajdziemy komponenty
Brembo.
A skoro już przy firmie RMR jesteśmy, to warto się przyjrzeć jej drugiemu projektowi, nazwanemu RM500. Pod tym mianem kryje się model Coupe, który wyposażono w 5-litrowy, 8-cylindrowy motor benzynowy o mocy 456 KM. Auto zyskało również układ hamulcowy Brembo z ceramicznymi tarczami, a także nowy układ wydechowy.
A skoro już przy firmie RMR jesteśmy, to warto się przyjrzeć jej drugiemu projektowi, nazwanemu RM500. Pod tym mianem kryje się model Coupe, który wyposażono w 5-litrowy, 8-cylindrowy motor benzynowy o mocy 456 KM. Auto zyskało również układ hamulcowy Brembo z ceramicznymi tarczami, a także nowy układ wydechowy.
Zewnętrznie, poza czarną barwą, samochód poznamy po pakiecie
ospojlerowania, dachu i grillu wykonanych z włókna węglowego oraz
19-calowych alufelgach. We wnętrzu spotykamy fotele kubełkowe, zestaw
sportowych zegarów i poszerzoną kolumnę kierownicy.
Ostatni projekt jest również oparty na modelu Coupe. Tutaj swoje siły połączył Hyundai America Technical Center z grupą zaproszonych tunerów. Ich praca doprowadziła do powstania auta, którego głównym atutem jest 3,8-litrowy motor V6, wyposażony w sprężarkę podnoszącą moc do ponad 450 KM. Nie zapomniano także o pakiecie ospojlerowania, 19-calowych alufelgach, profesjonalnym zestawie audio oraz zmodyfikowanym zawieszeniu, wyposażonym w elementy Bilsteina.
Ostatni projekt jest również oparty na modelu Coupe. Tutaj swoje siły połączył Hyundai America Technical Center z grupą zaproszonych tunerów. Ich praca doprowadziła do powstania auta, którego głównym atutem jest 3,8-litrowy motor V6, wyposażony w sprężarkę podnoszącą moc do ponad 450 KM. Nie zapomniano także o pakiecie ospojlerowania, 19-calowych alufelgach, profesjonalnym zestawie audio oraz zmodyfikowanym zawieszeniu, wyposażonym w elementy Bilsteina.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz