Colt jest w tej chwili jedynym wśród małych
samochodów z Japonii, który może podnieść ciśnienie krwi kierowcy. Ani
Honda, ani Suzuki, ani Toyota, czy też Subaru nie mają w ofercie
(przynajmniej w tej chwili) mocnego malucha (segment A i B). Czym
próbuje przekonać do siebie?
Oprócz niezłego wnętrza i nie tak znowu małego
bagażnika samuraj przyciąga mocnym silnikiem. Jednostka napędowa ma
półtora litra objętości skokowej i dzięki pomocy turbosprężarki rozwija moc 150 KM przy 6000 obr./min. Maluch podkręcony przez Ralliart przyspiesza do 100 km/h w 7,40 s i rozpędza się do 210 km/h.
Poza tym Colt, mimo że nieco przypomina vana, nie wygląda wcale źle, a z pakietem tuningowym prezentuje się bardzo dobrze. Co więcej, Colta Ralliart można kupić normalnie w Polsce. Wersja 3-drzwiowa kosztuje 64 990 zł (z 5-tysięcznym rabatem), a 5-drzwiowa – 66 890 zł (również z rabatem).
Dane techniczne
- Typ silnika: R4, turbo, 1468 cm3
- Parametry jednostki: 150 KM/6000 obr./min, 210 Nm/3500 obr./min
- Masa własna: 1060 kg
- Stosunek masy do mocy: 7,07 kg/KM
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,40 s
- Prędkość maksymalna: 210 km/h
Uzębienie: Mleczaki
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz