Ze zdjęć można wnioskować, że zwiększył się rozstaw kół S60. Co za tym idzie – nadkola zostały trochę napompowane, by ukryć duże felgi o sportowym charakterze. Więcej zmian stylistycznych ujrzymy zapewne dopiero za jakiś czas. Teraz natomiast przejdźmy do sedna – serca tego szwedzkiego sportowca. Według źródła auto jest zarejestrowane jako T6 AWD o mocy 308 KM. W rzeczywistości maska S60 zrodzonego ze współpracy Polestar i Volvo może skrywać V8.
Jeśli faktycznie szwedzki konkurent BMW M3 i Mercedesa C63 AMG miałby być wyposażony w widlastą ósemkę, jest nawet kandydat na to stanowisko. Yamaha przygotowała silnik V8 dla modeli XC90 oraz S80. 4,4-litrowa bestia znajduje się również w Noble M600, w którym dzięki pomocy dwóch turbosprężarek generuje 600 KM. Spekuluje się również o możliwości zastosowania w S60 Polestara sekwencyjnej skrzyni biegów sprzęgniętej przez Haldex z napędem na cztery koła.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz