Auto jest bliźniaczym produktem Subaru BRZ. Do napędu obu samochodów będzie służyć 2-litrowy silnik typu bokser generujący moc 200 KM i 205 Nm momentu obrotowego.
Moc może i nie powala na kolana, jednak napęd przekazywany jest
na tylną oś, co może dawać frajdę z jazdy. Klient może wybrać skrzynię
biegów, która będzie przenosić napęd na koła: 6-biegową skrzynię
manualną lub 6-biegowy automat (dopłata 7000 zł)
Toyota GT86 Sol kosztuje 129 900 zł. Dorzucenie skórzanej tapicerki i podgrzewanych przednich foteli (standard wersji Prestige) podnosi cenę do 136 900 zł. Lista opcjonalnego wyposażenia dla obu poziomów jest bardzo krótka: nawigacja satelitarna – 3210 zł. Do Toyoty GT86 jest przeznaczony jeden pakiet o nazwie Aero. W jego skład wchodzi kontrowersyjny duży spojler na tylnej klapie i nakładki na przednie zderzaki i progi. Warto? Moim zdaniem nie.
Paleta barw obejmuje siedem kolorów. Toyota GT86 objęta jest 3-letnią gwarancją.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz