Ciekawszy z prezentowanej dwójki wydaje się doprawiony Leon, który jest krewnym konstrukcji ścigającej się w WTCC. Super Copa zwraca uwagę obniżonym zawieszeniem oraz agresywnym pakietem aerodynamicznym. W oczy rzuca się ogromny dyfuzor i tylne skrzydło.
Seat Leon Super Copa nie należy jednak do najtańszych konstrukcji. Jego cena, nie wliczając podatków, została ustalona na poziomie 63 000 euro (ok. 275 000 zł).
Znacznie tańsza jest Ibiza SC Trophy – kosztuje jedynie 31 500 euro (ok. 137 000). Samochód określony jako idealny do amatorskich wyścigów wyposażono w chlubę koncernu Volkswagena, czyli podwójnie doładowaną jednostkę 1,4 TSI sprzężoną z 7-biegową przekładnią DSG. Podobnie jak w cywilnej Ibizie Cupra silnik generuje 180 KM i 250 Nm. Wersja SC Trophy dodaje m.in. zmodyfikowane zawieszenie, układ hamulcowy oraz 18-calowe felgi.
Seat wyposażył oba auta w pomalowane na pomarańczowo klatki bezpieczeństwa. W tym samym odcieniu są też aluminiowe felgi oraz boczne lusterka. To wszystko ładnie komponuje się z szarymi nadwoziami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz